sâmbătă, 1 iunie 2013

Piramida de Cristal, Piramida din Egipt si Numarul de Aur

Am gasit pe YouTube video-clipul The revelation of the pyramids. L-am urmarit cu interes si am ajuns la informatiile care se refera la Numarul de Aur. Am facut un Print Screen, special pentru a vedea forma paralelipipedului dreptungic construita in camera superioara cu ajutorul Numarului de Aur.



Hexagoanele si Paralelipipedele dreptunghice relevate de Piramida de Cristal

Este deosebit de interesant acest desen. Mai ales datorita faptului ca un paralelipiped dreptunghic cu dimensiuni asemanatoare este revelat si de Piramida de Cristal.

Secretele Piramidei de Cristal I


Sectiunea de Aur


Numarul de Aur

Un comentariu:

  1. Am încercat să utilizez Secţiunea Divină (de Aur) pentru analiza fenomenelor istorice a popoarelor, a personalităţilor şi a operelor literare. Cred că merită. Citiţi pe blogul:
    http://fatalismistoric.blogspot.com

    Cu respect, Iurie Moisei

    RăspundețiȘtergere