marți, 11 iunie 2013

Am cautat informatii despre Piramidele din Egipt. Am analizat fotografiile reprezentative...Si, la un moment dat...Una mi-a atras atentia.
 
Piramidele din Sudan
Este vorba despre Piramidele din Sudan.
Aceste Piramide sunt mai mici ca dimensiuni decat Piramidele din Egipt si sunt mult mai tuguiate.
"Dar tot Piramide sunt!"
Faptul ca arhitectii Piramidelor din Sudan...Au ales ca piramidele lor sa fie mai zvelte si mai tuguiate...Putea sa insemne ceva.
Analizand forma Piramidelor din Sudan...Am ajuns la concluzia...Ca ele transmit intr-un fel subtil...Idea de suplete...De ridicare...De inaltare.
M-am gandit atunci...Ca ar putea fi vorba...Tot despre un mesaj codificat.
M-am gandit atunci...Ca decodificarea acelui mesaj...Ar depinde...De informatiile transmise de o Piramida de Cristal.
Am luat Piramida de Cristal si am studiat-o. Dupa minute bune de studiu...Am vazut ceva interesant.
Piramida de cristal...Transmitea imaginea unei Piramide din Sudan.
Spre varful Piramidei de cristal...Se observa...Forma unei Piramide din Sudan...Privita de pe directia unei muchii a unei fete laterale.
Sa fie vorba despre o coincidenta?
Poate ca este!
Poate ca nu este!
Dar mai degraba...Este vorba despre un mesaj codificat...Al carui mister a fost asigurat de formele Piramidelor din Sudan si de formele Piramidelor din Egipt.
Ce spune acest mesaj?
Daca facem legatura dintre formele Piramidelor din Sudan, formele Piramidelor din Egipt si figura pe care o releva Piramida de Cristal...Devine cat se poate de clar...Ca Piramida de Cristal...Are o importanta aparte.
Imaginea relevata de Piramida de Cristal...Si faptul ca aceasta imagine...Se aseamana cu forma Piramidelor din Sudan...Ar putea spune...Ca Piramidele din Sudan...Confirma faptul...Ca Piramidele din Egipt au avut varfurile din Cirstal de Cuart...Sau au fost confectionate dintr-un material care se asemana cu cuartul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu